marți, 14 septembrie 2010

Una din cele mai fericite zile


A trecut si nunta mea si luna de miere.

Nunta a iesit superb, asa cum mi-am dorit. Ideea noastra traznita de a pleca cu alaiul de la mire (Arges) si de a veni dupa mireasa in Brasov si apoi sa ne intoarcem in Arges a iesit bine.

Am fost o mireasa fericita, chiar daca am avut ceva peripetii (una din domnisoarele de onoare s-a despartit de prieten cu o zi inaite de nunta si a trebuit sa gasesc alt cavaler de onoare; seful formatiei, saxofonistul s-a imbolnovit foarte tare si era internat in spital - dar a trimis pe altcineva in locul lui ; in Arges pana sa ajungem noi cu nunta a fost furtuna si a intrat apa in camin si trei mese au fost udate si a trebuit sa li se schimbe locul; teava de apa de la bucatarie s-a spart si udat totul si era sa strice sarmalele...etc) mi-am impus sa nu-mi strice nimic acea zi.

Inainte sa plec la biserica, am primit o surpriza din partea unui verisor: ne-a dus cu o masina de epoca decapotabila pana la biserica si apoi pana la iesirea din Brasov. A fost bestial.

La iesirea in biserica am avut porumbei albi care au facut senzatie.

Dansul l-am deschis cu melodia Chayanne - Tiempo de vals si am folosit artificii de podea sub forma de vulcan, cumparate inainte de Rev. Dansul a fost superb, artificiile au creat o atmosfera superba si nu au facut mult fum, asa cum credeam noi.

Toata lumea a laudat mancarea, aveam emotii pt ca nu stiam cum gateste bucatul, nu gustasem mancare facuta de el. L-am angajat pe baza unor recomandari), muzica a fost buna, ringul a fost tot timpul plin. Am avut meneaito, dansul pinguinului, cucaracha, macarena...muzica usoara, hore, sarbe....

Toata oboseala acumulata anterior a meritat, am avut o nunta superba, asa cum ne-am dorit. Multi invitati au zis ca a fost cea mai frumoasa nunta din comuna. Am incercat sa facem o nunta cat mai eleganta in mediul rural si ne-a iesit.

Luna de miere a fost frumoasa, sau mai bine zis saptamana de miere, am fost in Maramures, am fost cazati la Ocna Sugatag, am vizitat multe dar am si stat la piscina, la soare.

Niciun comentariu: